Gud bevare Gällivare

Det finns en plats på jorden, där solen aldrig ler.. resten kan ni.

Nej, trött är vad jag är, fysiskt nja, men mentalt. Det ska bli så ruggigt skönt att få komma hem en sväng imorgon. Komma hem, kliva in genom dörren å ge underbaraste en stor kram så som jag saknat henne.

Men innan dess ska jag orka genomlida yttligare en dag av teori.
Idag har vi dock fått göra lite praktiska övningar så det underlättar ju helt klart då det alltid är lite intressantare när man får pilla å lära själv.

Nae nu är det jag som lägger mig i sängen, sprättar en kall och knapara upp de sista av chipspåsen framför 6an som visar Alien vs. Predator, för att sedan somna in och förhoppningsvis sova bättre än igår. Igår hade jag en sk. off/on natt. Dvs jag somnade, 1sekund senare vaknar jag igen av att klockan ringer på mobilen och hela natten har passerat.

Under och in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0