Det är tur att man inte är mörkrädd..

..När man ensam jobbar ner till 1km underjord i ett evigt mörker.
Har idag jobbat ensam hela dagen, vilket har varit rätt så trist rent utsagt.

Imorgon är det tandläkare som gäller, huvaligen.. Inte nu för att jag skulle ha någon fobi eller så för dem, men man vet ju aldrig hur dyrt det blir, och första icke gratis besöket som sker imorgon är något jag fruktar även om jag innerst inne tror att det kommer att gå bra.

För att lugna nerverna så har Lynxen fått strippa ner inför lite pre-season service idag, finns egentligen inte så mycket att göra förutom lite stift, rem och olje byte, dock behöver den ordentlig tvätt då den i sommras blev väldigt lerig efter vattenkörningen.
-"Strip down, show me flesh and bone"



Nae fan, nu är jag trött! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0