Detta inlägg är inte värt en rubrik

Varför har jag först nu sett att nya avsnitten utav Scrubs är brutalt bra? Missat mycket bra känner jag, men nu har onsdagskvällarna fått ett nytt nöje.
Även om jag är sämst på att faktist titta på tv på bestämd tid, följa serier är inte min grej men försöka kan man ju.

Känner mig inte spec less på jobbet, det är faktist kul. Men är bara väldigt oinspererad för tillfället, att man sen lyckats få i sig 3,5h sömn inatt gör inte saken bättre, men skyll själv som inte går å lägger sig i tid.
Därav ett par timmars eftermiddags sömn idag.
Blir bättre snart säkerligen =)

Å det är ju dessutom helg snart, härligt!
Då ska vi klä granen (*funderar länge på om det stavas granen eller grannen* haha) och dricka oss berusade på julstämning och glögg, eller hur? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0