Om mindre än 3h är det v.46

Och inte är det något spec med den veckan inte.
Jobbar Eftermiddag hela veckan, ensam(!) då kollegan är på utbildning.

Katten ligger på kudden och halvsover med vakande öga på allt som försegår, det kan inte vara mycket att titta på då det är extremt lugnt tempo här hemma.


Trist att kvaliten drogs ner så mycket, såg ju faktist hyfsat bra ut på org bilden trots att de enbart var fotat med 8mpix kompakt kamera.

I lördags blev jag bil lös (igen?!), en viss avsaknad finns givetvis samtidigt som jag är lite sugen på en Audi A4 (IGEN?!) men man ser ju hur det blir, 4wd och krok är i allafall lägsta kravet jag ställer.
Beslutsångest frågetecken utropstecken.. Men det löser sig =)

Man borde kanske gå sova nu egentligen, dock är det ju först 15,30 jag börjar jobba så känner ingen stress alls.
Å 14,30 slutar underbaraste från sitt jobb, hur ska jag klara mig hela veckan egentligen =(

Nae nu är det jag som sätter mig på blocket å finkammar efter fina objekt... BMW 320i -99... hmm det här kan ju sluta hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0