Oseriösa köpare? Nejtack!

Åter igen så råkar man ut för en idiot till försäljare så imorgon blir det ingen resa till Överkalix! *arg*
2 dagar i rad händer detta, vad är oddsen för egentligen?! Det kanske inte är meningen att jag ska ha någon bil i vinter.
Denna gång får jag ett sms kl11 på kvällen, dvs bara ett fåtal timmar innan jag hade suttit på bussen att säljaren bytt bort bilen jag är intresserad utav. Det är ju jävligt schysst när man redan kommit överens.
Det är dags att sluta ta ut vinster i förskott.

Kanske är det meningen att jag ska göra som jag tidigare tänkt. Köpa mig en temporär vinter bil för mindre summa pengar och lägga resten på en utlandsresa, suget finns ju helt klart.

Åter tillbak till att finkamma Blocket.se efter objekt.

Känner mig lika förbannad som Ara-Abrahim:


Nåjanåja, min dag har ju inte varit helt åt skogen ändå, jag har ju fått hälsa på underbaraste innan jobbet och det ses ju lätt som dagens och veckans höjdpunkt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0