Utfärdar en varning för bedragare

YTTLIGARE en gång så råkar man ut för oseriösa säljare på blocket.
Denna gång gällande en A4 på blocket.
Närmare sagt:
http://www.blocket.se/lulea/Fin_Audi_A4T_QUATTRO_23862678.htm?ca=1_8&w=2

Fint skick, gått lite och allämnt fräsh även på andra bilder, bra pris (efter prutning dvs).
Så vist, tänkte att jag åker ner direkt å hämtar den.

Som tur är så kikar man in på transportstyrelsens hemsida och kollar upp regnr, vad hittar man då.


Upplysningar: Kredit

Jaha och detta betyder?!?
Ringer Transportstyrelsen direkt och frågar.
Bilen har en kreditbetalning på sig fram till år2012 (då jorden kommer gå under enligt filmen dvs ;) ).
Vist är det kul med seriösa säljare som inte berättar det..

Så det var den bilen det.. Känns som att det är dags för mig att gå in hos bilhandlare i stan istället å skaffa mig någon ordentlig bil istället.. suck..
Jag börjar bli riktigt less på att leta bil nu.

Nae nu är det jag som går till OKQ8 och hämtar ut årets vinterkläder, skoterställ, hjälm å skydd istället, Billigt å bra.. not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0