EM vecka, Hellyeah!

Underbart härligt med eftermiddagsvecka på jobbet, stressnivån är lika med -10.
Jag hinner sova väldigt många timmar, snozza ett par timmar till, och stiger upp väldigt utvilad.
Jag hinner laga både en bra frukost och lunch.
Jag hinner plinka lite på gitarren och känna lugnet ett par timmar.
Och jag hinner med en sväng på gymmet innan jobbet.

På jobbet är det bra mycket lugnare än en vanlig Förmiddagsvecka.
Man är på mycket bättre humör eftersom man inte är trött första timmen.
Man får jobba med ett super roligt arbetslag.
Och man kan med handen på hjärtat utan att ljuga säga att det till och med är riktigt kul att gå till jobbet.

Allt är dock inte frid och fröjd och det finns givetvis nackdelar också.
Bla så är man lika asocial som en ensam pensionär på dagarna då de flesta andra jobbar.
Man jobbar under helgen också, vilket förstör hela helgen, dock övervägs det ju av en 7 dagars ledigvecka efteråt men efter att inte haft någon att prata med hela veckan så saknar man ju faktist att få ha lite umgänge under helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0