Härligt rastlös

Klockan har inte ens slagit 12.00 och jag känner mig sådär härligt rastlös.
Det finns massor att göra, men det känns inte som om jag "behöver" göra det just nu, det kan vänta, bara njut.
Sådär härligt rastlös som man bara kan känna när man är ledig.

Jag har inte planerat att göra något att göra en exakt tid på en exakt plats, tar sakerna som de kommer och gör det jag vill göra när jag känner att jag har lust för det.
Sådär härligt rastlös som man bara kan vara när man är ledig.

Dagar som denna uppskattar man verkligen skiftgången även om det känns väldigt tungt sista eftermiddagshelgen innan ledigveckan slår in.

Det är första ledigveckan som jag tänkt vara ledig hela veckan utan att hoppa in och jobba någon dag här och där.
Det är visserligen skönt med lite extra slantar på kontot, men just nu klarar jag mig så det räcker och blir över å då får man väl unna sig.

Väntar just nu på att nerladdningen utav GTA IV ska bli klar, ligger för nuvarande på ca 70%. Medans skulle man kanske ta och svänga förvi Kosakoski och inhandla mer fyrkantsprofil till flak bygget, men det känns nästan för effektivt gjort för att njutningen utav ledigheten ska vara total.

För övrigt är det laglig nerladdning via Steam (49,99£).
Av någon anledning så har nerladdningen utav spel upphört efter IPRED, kanske inte just pga lagen men pga att jag sällan spelar spel nu mera.
Och anledningen till att det väljs en laglig variant av nerladdning denna gång intalar jag mig själv beror på relativt ny dumburk (dator) som man inte vill smitta ner med virus i dessa influensa tider ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0