Jobbjobb och åter Jobb

Uppstigning kl 3.30 känns i kroppen, inte just när du vaknat, inte heller efter frukosten.
Men efter lunch då matkoman slår in. Ögonen blinkade till ett par sekunder men lyckades hålla mig från att falla in i sömnens ibland så underbara värld.
För att hålla sig vaken sattes tanke verksamheten igång på högvarv inför kommande dags skapande och idéer.
Håller nämligen på att bygga upp ett flak ovanpå flaket på min enligt en viss person så fula cheva ( ;D ).


Ser inte så mycket ut för världen just nu då mycket jobb återstår, men jag har övertygat mig själv om att det kommer bli kanonbra tillslut.
Man får väl hoppas på att Lynxen får pryda silveradon´s flak i vinter så ekipaget kanske blir lite snyggare.
Vinterbil som det är dock så behöver den väl inte se allt för bra ut då det bara är en bil att ha över vintern, man vill ju inte vara orsaken till avundsjuka. : )
(Till salu för rätt pris!! : ) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0