"Mammas nya kille"

Här sitter man, i soffan.. med ett högt glas.. wait for it....... Julmust!.
Finns det något bättre än julmust? Naeh! Groteskt sockrat överbubblande sprattelvatten med en smak något imellan cola och dr.pepper, men ack så gott.

Mitt uppe i allt internet klickande råkar jag ramla över SR´s hemsida och får se att Mammas Nya Kille har släppt en skiva, den impulsköpaden lilla Robin som sitter på min axel skrek genast till i örat; Den där måste du ha! Annars är du töntig. 2-3 musklick senare och några rader med personuppg och cdn är beställd.
Ska ta denna skiva till jobbet, dunka ner i bilen och skratta högt tsm med arbetskollegan nästa vecka. Det är nästan så jag längtar.

Har mestadels av dagen pysslat om min tjockis (dvs heavy Chevyn) så den ser lite finare ut.
Inte har jag ägt den heller spec länge men har lite små planer på att kanske sälja, då den är stor, väldigt STOR!
Men beslutsångesten är på topp då det är en kalas fin bil till vintern. Där alla andra halkar omkring i vinterhalkan mullar Chevan stor och stolt fram som om det vore sommar och asfalt ute.
Där alla andra sätter fast bilen i den nyfallna snön plogar Chevan fram som om snön var lika lättgenomtränglig som tunna moln.
What to do?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0