Taggad som attans!

SnoX har nu registerat mig som medlem.
Tävlingslicensen är genomförd och påväg på posten vilken dag som helst.
Har ansökt om ett startnr, ska bli kul att se vilket man får.

Spasmerna börjar det verkligen rycka i höger tumme. Känns nära nu!
Rättare sagt 7 veckor och 4 dagar tills första tävlingen i Arjeplog.

Ny hjälm är beställd och börjar bli dags att leta överkropps skydd, lutar mot en hel skyddsjacka, känns smidigast under vanliga stället.


Framöver är det stenhårda gympass som gäller, måste börja träna upp kondisen också, springa kanske..

Såfort armen blir bra dvs. Brukar vanligtvis inte vara den där som klagar över smärtor här och var, känner man inte efter så mycket så glömmer man fort bort smärtan ;) "Suck it up and be a man", "What doesnt kill u makes u stronger" osvosv.
Men nu har jag faktist haft någon olidligt smärta i höger arm/axel i 3 dagar nu utan att det släpper. Vilket handikappar mig grymt mycket, kan inte köra bil med 2 händer vilket är ganska jobbigt då jag sitter i bil 3-4h om dagen i jobbet, kan inte lyfta armen utan att det smärtar till osv. Men vafan de går väl över snart.

Avslutar genom att citera min största idol, morfar: "Läkare, dom hittar ju fan bara massa fel på en så vad ska man dit och göra".
Och jag kan inte annat än hålla med.


Kommentarer
Suzy puzy

Eller klassikern: -" WALK IT OFF!"

2009-10-15 18:02:53
http://susannefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0