I brist på annat..

Så hämtade jag äntligen ut min tank från Lundströms Maskin.
Istället för att fjutta runt med dryga 20L så får man nu med sig det dubbla och kommer förhoppningsvis lika långt som alla de andra.



Måste dock modifieras litegrann innan den får monteras ner i RSen.

Hörde samtidig efter vad det skulle kosta att köpa en ny sidokåpa komplett inkl dekaler.. hugaligen..
Kåpa, 1500kr vilket är relativt rimligt. Men sen..
Dekaler: 3500kr!, alltså 3 bitar plast med klister bakom och lite färg på framsidan kostar mer, än vad själva kåpan kostar, Hah!
Aldrig att jag betalar 5 papp för något som ändå kommer gå sönder i vinter.
Nä i slutet av sesongen så plastsvetsar jag ihop kåpan där variatorn nött litet hål och köper 1 ny dekal istället.

Och påtal om ingenting alls, så har jag kommit underfund med att det är jäkligt mkt folk man känner men inte alls vet vem de är, förens långt efteråt dvs. De flesta är personer man träffat via jobbet som man inte är van vid att se civilt klädd. Ta tex torsdags som ett exempel, träffade en borrare av våra Atlasmaskiner på Arnes Motor, under hela samtalet vi hade var det bara en sak jag kunde tänka på, ;Vem fan är det jag pratar med?.
Efter många timmars tyst grubblande så kommer man ju givetvis på det i efterhand, men grejen är den att samma sak har upprättat sig säkerligen 3-4ggr under senaste veckan.
Är det bara jag som är dement eller är det dement som beskriver mig?

När var det nu de dementas förening hade möte?hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0