Vi startar med lugnet

Startade semester med att åka till Sambo´s stuga ute i skog och mark, skönt och avkopplande midsommarfirande, trotts att jag stor del av fredagen befann mig i sovande tillstånd. Sjukt trött efter en vecka utav 3-4h sömn per natt.
Några kalla slank dock ner under helgen, och där satt dem riktigt bra också. =)



Nu väntar vi bara på måndag och ett sms, förhoppningsvis från postens sms service att jag har ett paket att hämta. Ett paket innehållande en ny bränslepump till Audin som stått i garaget i snart 2 veckor.
Men tack vare älsklingen´s bror så som lånat ut sin andrabil till mig så har jag åtminstone inte varit bil-lös hela tiden, det tackar vi stort för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0