Förbannade Däckia!

Om man säger att fälgarna ska vara klara till nästkommande dag kl 14 så skall dem ju vara det också!
Tur nummer ett idag till Däckia slutade med att endast 1 däck var klart. Tydligen har de inte fortsatt montera de andra däcken för att fälgkanten ligger utanför däcket (tyskstuk). Tydligen viste dem inte vad det var och trott att jag beställt fel däck till fälgarna, hoff jag är väl inte dum heller..
Får svaret att komma tillbaka vid 16.

Kl 15.50 kommer jag tillbaka, fälgarna är inte ännu klara, kom tillbaka innan vi stänger kl 16.30

Jag kommer tillbaka 16.20 och det ser relativt dött ut.
"-Nä inte är dom här, de slutade en kvart efter att du var här förra gången" Får jag till svar av en i personalen som nöter övertid.

Nötter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0