Sova bör man annars dör man.

När man bara sover 4h per natt så är en stödvila mitt på dagen väldigt behövelig.
Under förmiddagsveckorna (spec tidiga förmiddagsveckorna) så blir det oftast inte mer än max 4h sömn per natt, inte för att jag har några sömnproblem eller så vilket var och varannan person verkar ha nu för tiden.
Men för att man inte vill missa hela dagen, ska jag få i mig 8h sömn så skulle det betyda att man måste gå sova kl 20, och vem under 65 gör det egentligen!?

Istället funkar en stödvila mitt på dagen exeptionellt bra, oftast för att inte säga alltid så sker denna stödvila medans underbaraste är på jobbet så man inte missar något tillfälle att få umgås med världens härligaste person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0